برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروسیلیس ایران

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروسیلیس ایران

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروسیلیس ایران 400 350 Iran Ferrosilice Co

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروسیلیس ایران

 

بدینوسیله به استحضار صاحبان سهام شرکت فروسیلیس ایران می رساند، طبق آگهی های انتشار شده در روزنامه های کثیرالانتشار اطلاعات به شماره ۲۷۵۷۵ و عصر اقتصاد به شماره ۴۴۳۳ مورخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ و آگهی اصلاحی منتشر در روزنامه اطلاعات به شماره ۲۷۵۷۷ و عصر اقتصاد به شماره ۴۴۳۵ مورخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رأس ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۸ تیرماه ۱۳۹۹ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران واقع در خیابان آیت ا… طالقانی نبش خیابان شهید موسوی (فرصت) شماره ۱۷۵ طبقه اول (ساختمان جدید) تشکیل می گردد. لذا با توجه به ابلاغیه های صادره از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس اوراق بهادار، جلسات مجامع با محدودیت حضور فیزیکی سهامداران (حداکثر ۱۵ نفر شخص حقیقی یا حقوقی عمده) برگزار خواهد شد؛ و از پذیرش سایر سهامداران در جلسه مذکور معذور بوده و اعلام می نماید:

  1. صاحبان سهامی که تمایل به ارائه وکالت به هر یک از سهامداران عمده و یا اعضای هیئت مدیره شرکت داشته باشند می توانند با تکمیل و امضا فرم قرار داده شده در این صفحه تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۷ تیر ماه ۱۳۹۹ وکالت خود را به شماره واتس اپ ۰۹۱۲۹۵۷۱۲۷۹ ارسال نمایند.
  2. سهامداران محترم می توانند پرسش های خود در خصوص موارد دستور جلسه را صرفاً بین ساعت ۱۵:۰۰ لغایت ۱۵:۴۵ روز یکشنبه مورخ ۸ تیر ماه ۱۳۹۹ از طریق تماس با شماره همراه ۰۹۱۲۹۵۷۱۲۷۹ مطرح فرمایند.
  3. همچنین سهامداران گرامی می توانند از طریق حساب کاربری این شرکت در نرم افزار اینستاگرام با شناسه IFC_CO مجمع را به صورت آنلاین نظاره گر باشند.

لطفاً جهت تکمیل فرم و مشاهده دعوتنامه و جزییات بیشتر فایل زیر را دانلود فرمایید

لطفاً جهت دانلود تصاویر اطلاعیه های دعوت به مجمع در روزنامه های اطلاعات وعصر اقتصاد به لینک های زیر مراجعه فرمایید