کسب عنوان صادرکننده برتر استانی توسط شرکت فروسیلیس ایران

کسب عنوان صادرکننده برتر استانی توسط شرکت فروسیلیس ایران

کسب عنوان صادرکننده برتر استانی توسط شرکت فروسیلیس ایران 2633 2633 Iran Ferrosilice Co

کسب عنوان صادرکننده برتر استانی توسط شرکت فروسیلیس ایران

 

شرکت فروسیلیس ایران به عنوان یکی از شرکت های نمونه و برتر استان سمنان در همایشی که به همین منظور تشکیل گردید مورد تجلیل و قدر دانی قرار گرفت.

همایش تجلیل از صنعتگران و معدن کاران نمونه و برتر استان سمنان در اتاق بازرگانی سمنان با حضور مسئولان کشوری و استانی در روز یک شنبه ۹۸/۰۴/۲۳ برگزار شد.

این همایش با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور، علیرضا آشناگر استاندار استان سمنان، بهروز اسودی رئیس سازمان‌ صنعت،‌ معدن و تجارت استان، عباس دانایی فرماندار محترم شهرستان سمنان ، علی اصغر جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان سمنان و جمعی دیگر از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

شرکت فروسیلیس ایران به همراه ۱۰ واحد نمونه دیگر در این همایش از سوی مسئولان کشوری و استانی مورد تقدیر و قدر دانی قرار گرفت.

واحدهای صنعتی نمونه و برتر استان با ۱۲ شاخص ارزیابی‌ گردیدند. میزان ‌تولید، میزان فروش، سود عملیاتی قبل از کسر مالیات، ارزش موجودی انبار کالاهای تولیدی، هزینه انرژی، تحقیق، آموزش و … از‌جمله شاخص‌های انتخاب ‌واحد صنعتی نمونه در سال ۱۳۹۸‌ بوده است.

شرکت فروسیلیس ایران، شرکت الیاف سرامیک سپید، سیم و کابل سمنان، نساجی کویر، کلران، دماوند دارو، توسعه گچ متین، داروسازی ثنامد، گل آسای سرما، کناف گچ و سیم و کابل مغان، یازده واحد نمونه صنعتی و معدنی استان سمنان بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

در همایش تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان سمنان آقای علیرضا آشناگر استاندار استان سمنان  با بیان اینکه در این جنگ تمام‌عیار اقتصادی، تولیدکنندگان و صنعتگران در خاک‌ریز خط مقدم قرار دارند، ابراز داشت: شرایط امروز کشور به دلیل تشدید فشارهای دشمن و تحریم‌های اعمال‌شده، شرایط بسیار سخت و پیچیده‌ای که دشمن بسیار امیدوار است تا بتواند این بخش را از کار اندازد.

آشناگر بابیان اینکه دو هدف امنیت و اقتصاد از مؤلفه‌ها و اولویت‌های حاکمیت و دولت است، تصریح کرد: امنیت کشور الحمدالله پایدار است که بخشی از فشارهایی که در قالب تحریم به کشور وارد می‌شود، به دلیل همین اقتدار و امنیت کشور است تا بتوانند به آن لطمه وارد سازند.

وی ضمن بیان اینکه بحث اقتصاد برخلاف امنیت، یکی از نقاط ضعف موجود ما است، افزود: دشمن فکر می‌کند با ایجاد موانع مختلف برای بخش صنعت، می‌تواند این بخش را فلج کرده و مردم را به‌واسطه تنگناها در مقابل دولت و نظام قرار دهد که در این راه ناکام است.